خدمات ویپ چیست
نوشته شده توسط : ساحل

اغلب شرکت‌هایی که با تماس‌های درون‌سازمانی، شهری و بین‌المللی سروکار دارند و دارای سیستم مدیریت مشتریان هستند، به انگیزه ها مختلفی ترجیح می‌دهند که برای برخورداری از ارتباطات صوتی مدیریت شده، از خدمات ویپ استفاده کنند. به انگیزه مبتنی بر شبکه بودن سیستم ویپ، می‌توان از همگی ظرفیت‌های شبکه استفاده کرد و علاوه بر انتقال صوت، تصویر و دیتا را نیز رد و بدل کرد.به همین خاطر، راه‌اندازی ویپ شامل امکانات جذاب و گوناگون می‌باشد که موجب پیشباز مدیران شرکت‌ها در بهره‌مندی از این فناوری شده است.

سازمان‌ها با تاسیس ویپ قادر خواهند بود یک مرکز تماس ایجاد کنند و با یکپارچه‌سازی آن با نرم‌افزارCRM ، بازدهی ارتباطات با مشتریان خویش را به طور چشم‌گیری افزایش دهند. شما مدیران شرکت‌ها با بهره‌مندی از مشاوران و خدمات تخصصی شرکت نصب و راه‌اندازی VoIP و با پیاده‌سازی امکاناتی همانند صف تماس، پاسخگویی خودکار، صندوق صوتی، نظرسنجی از مشتریان و ده‌ها قابلیت دیگر خدمات ویپ، می‌توانید به چهره حرفه‌ای وابستگی با مشتریان خویش را مدیریت کنید و گامی بلند برای کسب خوشنودی اغلب آنها بردارید.


با به کارگیری خدمات VoIP مجموعه، با یک تیر چند نشان خواهید زد و ارتباطاتی زیاد ارزان، باکیفیت و ایمن را با کارمندان و مشتریان خود تجربه خواهید کرد و با راه‌اندازی ویپ توانا خواهید بود از هر کجای دنیا، حتی با گوشی هوشمند خویش نیز به سرویس ویپ دسترسی داشته باشید. گردآور با اتکا به دانش روز و سال‌ها پیشینه در پهنه خدمات راه‌اندازیVoIP ، توانسته است در این چند سال کارنامه‌ای براق در راه‌اندازی سیستم‌های تلفنی تحت شبکه از خود برجای بگذارد و به عنوان احد از شرکت‌های برتر خدمات ویپ طهران شناخته شود.





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: